Mijn iPhone


iPhone gekocht of overweegt u er één te kopen, maar heeft u nog vragen of twijfels?
Dit doet MyMacSupport voor de iPhone:


  • aankoopadvies: twijfels, lastig inschatten welke iPhone bij u past, hoeveel geheugen handig is, welke toehoren handig en noodzakelijk zijn? MyMacSupport stelt u vragen over (gewenst) gebruik en komt op basis daarvan met een advies. Een objectief advies, vanzelfsprekend.

  • installatieadvies: een goed begin is het halve werk, dat geldt zeker voor de installatie van een nieuwe iPone. MyMacSupport helpt bij het installeren van de iPhone en kan de gegevens van uw oude iPhone eventueel terugzetten.

  • applicaties: de duizenden applicaties in de Appstore maken iPhone-gebruik handiger , makkelijker en eenvoudiger. Maar welke kiest u, hoe installeert u ze, om welke instellingen moet u denken? MyMacSupport helpt bij het installeren en instellen van applicaties.

  • helpdesk: problemen met uw iPone: start hij niet meer op, werken applicaties niet, is de iPhone traag geworden na een update? MyMacSupport helpt snel. Bel ons en we maken een afspraak bij ons of bij u thuis. Wij kunnen vrijwel elk iPhone-probleem oplossen.
  • Installatie en algemene instellingen
  • Beveiliging (Apple ID en twee-staps-verificatie)
  • Instellen van iCloud en synchronisatie met overige Apple-apparaten
  • Instellen van reservekopieën in iCloud en via iTunes
  • Instructie beheren van media zoals foto’s, muziek en e-books
  • Instructie beheren van contacten, agenda, notities en herinneringen
  • Instellen van e-mailaccounts en synchronisatie