Onze werkwijze

Hulp nodig voor een Apple-apparaat? Zo werkt MyMacSupport:

Of u nu problemen heeft met uw oude Apple, op zoek bent naar een nieuwe of er net één heeft gekocht, maar nu problemen heeft met het goed werkend krijgen van uw nieuwe apparaat: MyMacSupport. We zijn gespecialiseerd in alle Apple-apparatuur: iMac, MacBook, iPhone en iPad.

  • Stap 1: bel 06-51404723 of stuur een e-mail naar info@mymacsupport.nl.
  • Stap 2: zodra uw vraag helder is, stellen we een plan op. Heeft u een complete cursus nodig, of is een enkele afspraak voldoende? Daarna plannen we de afspraak of afspraken in. Bij u thuis, bij ons op kantoor (regio Groningen of Haren etc.): wat u wilt.
  • Stap 3: Tijdens de afspraak zorgen we voor gedegen advies en (technische) ondersteuning. We zorgen dat uw Apple ready to use is en dat u meer of beter gebruik maakt van alle mogelijkheden van uw prachtige Apple-apparaat.
  • Stap 4: Op een later moment een nieuwe vraag of meer advies nodig? Bel of mail MyMacSupport.

Klantvriendelijk en klare taal

Kenmerkend voor de werkwijze van MyMacSupport is de klantvriendelijkheid. We denken mee en denken verder. We staan open voor alle vragen over uw Apple-apparaat. We lossen de eventueel ontstane technische problemen niet alleen voor u op, maar vertellen in begrijpelijke taal waardoor het is ontstaan, hoe uw Apple werkt en hoe u problemen in de toekomst kunt voorkomen. We geven ook inzicht in de consequenties van bepaalde instellingen en updates en geven tips voor handige apps.

Maak direct een afspraak

MyMacSupport is je graag van dienst. Maak direct een afspraak of stel je vragen, bel 06-51404723 of stuur een e-mail naar info@mymacsupport.nl.